המלצות צפייה: 'האחות ג'קי' ו'מצוייד'

שלום חברים,

היום אני רוצה להמליץ לכם על שתי סדרות רכש חדשות שעשו לי את הקיץ.

לכל אחת מהם יתרון וחסרון כך שאם הם היו זוג הן היו משלימות אחת את השניה.


הראשונה היא ' ' NURSE JACKIE' – דרמה קומית בכיכובה של אידית פלקו ( כרמלה מ"הסופראנוס") שעלתה ברשת שואטיים שהיא הרשת האהובה עלי בכייבלז ונחשבת לדעת רבים כטובה ביותר כיום. בין היתר היא מביאה לנו את: 'העשב של השכן','טרה','דקסטר' ועוד..


במסגרת הסדרה אנו זוכים להכיר את ג'קי, אחות ניו-יורקית עם התמכרות קלה לסמים שמתמרנת בין החובות האישיות והמקצועיות שלה לבין התמכרותה. יחד איתה אנחנו נחשפים לדמויות המקיפות אותה בחייה האישיים: החברה הטובה והמתנשאת,הידיד ההומו,המנהלת השנואה והסטאזר'ית החדשה והמוזרה שמצמידים לה.


כרמלה, סליחה, ג'קי חיה בעולם כפול. מצד אחד היא מחנכת ילדות קטנות ומרביצה מוסר באנשים שמגיעים במצבים בריאותיים קשים לטיפול, אך מצד שני נואפת בבעלה עם הרוקח של בית החולים (פול שולצה ששיחק את הכומר בו הייתה כרמלה מאוהבת ב"הסופרנוס") ונעלמת לעיתים תכופות לחדר צדדי ולוקחת לעצמה כדורים שונים.


בסדרה עצמה אנחנו נחשפים לאנשים די רגילים שחיים את הבעיות היום יומיות ואין בה עלילה מסקרנת במיוחד,

אבל הפיצוי הוא בשלל הדמויות בהן אפשר להתאהב.
בסדרה החדשה HUNGשל HBO קורה ההפך, הדמויות משעממות ובנאליות אך העלילה מספיק מסקרנת בשביל לגרום לך להמשיך ולצפות בסדרה.
ב'HUNG' תומס ג'יין ("המעניש") מגלם את ריי, בחור כבן ארבעים שעולמו מתפורר. הוא עובר תהליך גירושים, ילדיו מתרחקים ממנו , הבית שלו נשרף וכסף לשפץ אין לו ממש (המלצתי היא לא לקחת את הקבלן ששיפץ לנו ). ריי מחליט ללכת לאחת מהסדנאות לפוטנציאל אישי ועסקי, שם הוא פוגש חברת עבר שלו. לא אחפור לכם יותר מידי אבל בגדול העניינים מתגלגלים, עד שהם מחליטים שהוא צריך לשווק את עצמו בעזרת היתרון הכי גדול שלו: הציוד האישי, והוא הופך להיות זונה ממין זכר תחת ההגדרה "יועץ אושר".

הדמויות בסדרה לא מעניינות,לא גורמות לך להזדהות ובלי ממש עומק, אבל החוויות שהם עוברים בדרך והחופש שיש לספר סיפור כזה ברשת חסרת גבולות כמעט כמו HBO הפכו אותה לסדרה שחובה לראות.


הפרומו של Nurse Jackie: http://www.youtube.com/watch?v=Ex8xqZr5bUw&feature=fvw

הפרומו של HUNG: http://www.youtube.com/watch?v=bqPpYSPWqUQ

שתי הסדרות זכו להצלחה יחסית לרשת המשדרת והם יעלו בעונה שניה במהלך 2010.

Nurse Jackie נרכשה ע"י הכבלים והיא מיועדת לשידור החל מאוקטובר הקרוב.