טריילרים למיני סדרות החדשות: האסיר,הפאנטום והנהר

THE PRISONER:

הגרסה האמריקאית החדשה והמדוברת מאוד (שכבר נרכשה טרם שידור ע"י YES) למיני סדרה הבריטית המתארת עיירת קיט לכאורה, המכונה "הכפר", שהיא למעשה בית כלא גדול בו מוחזקים אנשי ביון לשעבר ואישים אחרים שלהם מידע מודיעיני בעל ערך לראשי הכפר. בכפר אין לתושבים שמות אלא מספרים, כאשר ראש הכפר הוא "מספר 1" שזהותו אינה ידועה, וסגנו "מספר 2".

הדמות הראשית הוא סוכן חשאי לשעבר של הממשל הבריטי, אשר לאחר התפטרותו נחטף אל הכפר, שם הוא מכונה "מספר 6". במהלך הסדרה מנסה מספר 2, עם סיוע מגורמים אחרים בכפר, לסחוט ממספר 6 את הסיבה בגללה התפטר, תוך שימוש בדרכים שונות ובכללן אמצעי חקירה פסיכולוגיים ופסיכואקטיביים.

שחקנים: ג'ים קביזל ("הרוזן ממונטה כריסטו") וסר איאן מק'קלן ("שר הטבעות")

המיני סדרה בת השישה תעלה לשידור ב15.11.09.

* הרשת שחררה טריילר ארוך שכולל לדעתי ספויילרים*

http://www.youtube.com/watch?v=Wv24gVSWhj4

Riverworld:

מיני-סדרה החדשה של ערוץ SyFy (ערוץ מד"ב) עפ"י ספריו של פיליפ חוזה פארמר. בתפקיד הראשי משחקים טמו פניקט מ"בית הבובות", ולורה וונדרוורט מ"סמולוויל", כעיתונאי ואשתו שמתים בפיצוץ ומתעוררים לחיים שאחרי המוות ב"עולם הנהר", עולם שלאורכו נהר אינסופי שבו מתעוררים כל האנשים שאי פעם מתו.
המיני-סדרה מיועדת לשידור ב-2010. טריילר
:
http://www.youtube.com/watch?v=ZJfl1jwECAc&feature=player_embedded

The Phantom:

מיני-סדרה חדשה נוספץ של ערוץ SyFy המבוססת על הקומיקס הידוע של לי פולק, שב-1996 זכה גם לגירסה קולנעית) בכיכובו של בילי זיין.
במיני-סדרה מככב ריאן קארנס בתפקיד קיט ווקר, המגלה לאחר מות אביו כי הוא נצר לשושלת ארוכה של גיבורי על הפועלים תחת הכינוי "הפאנטום".
המיני-סדרה מיועדת לשידור ב-2010.טריילר: http://www.youtube.com/watch?v=X74WvxfvyM4&feature=player_embedded