אחרי החגים: קצת על מה שצפוי לנו בשנה הקרובה על המסך – קומדיות

ביום שישי הקרוב אפרסם כאן פוסט גדול וחגיגי שיבחר את 10 ההפקות המקומיות הכי מסקרנות שצפויות לעלות על מסכינו בשנה הקרובה. עד אז, מידי יום, אביא סיקור על רגל אחת של הצפוי לנו בשנה הקרובה בזאנרים השונים.
ריח החגים כבר פה וכולנו מתרוצצים בין קניות לביקורי משפחה.בימים אלה לא יצא לנו לראות ממש טלוויזיה אבל תשמחו לדעת שבשנה החדשה שמתחילה, אנחנו כנראה נמשיך לשבת מול המסך והרבה.

במהלך השבוע הקרוב אביא כאן סיקור של ההפקות החדשות שצפויות להפציע על מסכינו בשנה הקרובה.

סיטקומים? כן!

אין לנו הרבה סדרות מקור בארץ ועל כמה שעוד יותר חסרות לנו סיטקומים.

כמה כבר אפשר לראות דרמות על בני 20+ בתל אביב ואם כבר עושים סדרה כמו 'מסודרים' שהיא סיטקום לכל דבר, מוכרים לנו אותה כ"דרמה קומית".

העונה אנו צפויים לראות מספר הפקות מסקרנות.

בקשת מכינים לנו מלבד עונה חדשה של 'מסודרים', 'רמזור' ועבודה ערבית', שתי עונות חדשות של 'פולישוק' ויש גם שמועות שיש משא ומתן עם נאור ציון להעברת 'החברים של נאור' אליהם מערוץ 10..

ברשת תחזור הדרמה הקומית "הכל דבש' כבר אחרי החגים לעונה שניה ועונה שלישית כבר הוזמנה.

בנוסף תפציע על המסך עוד דרמה קומית (נכון הגדרה מעצבנת?) 'טקסי דרייבר' המופקת בשיתוף עם YES על נהגי מוניות בת"א.

בערוץ 10 יוציאו אולי סוף סוף לפועל את הדרמה הקומית של מיקי גבע 'להתחיל מאפס' ואת הסיטקום של ישראל קטורזה מבית אולפני הרצליה 'בקרוב אצלכם'.

בYES גם יצטרפו לחגיגה עם 'אבודים באפריקה' שתביא את סיפורם של צוות צילום ישראלי שנוסע לצלם קטלוג אופנה באפריקה והגרסה הישראלית של 'המשרד' שבימים אלה נמצאת בשלבי ליהוק מתקדמים.

בקשת אמורה לצאת לדרך הסדרה 'קשורים' אשר תביא את סיפורים של קבוצת אנשים שנולדו באותו תאריך,מקום ושעה. ואם אלוהים ירצה , אז גם סוף סוף את הסיטקומים המדוברים של אייל קיצס וטל פרידמן 'סדום ועמורה' ו'עצור משטרה' עם יובל סמו שהיא מין גרסה ישראלית ל'רינו 911'.

בחברת הכבלים מדברים על כמה פרוייקטים קומיים כללים, אך עדיין לא ממש מגובשים בינהם: סיטקום מאת ערן זרוחוביץ העוסקת בעולם הסקס ופרוייקט של עוזי וייל על בחורה שיוצאת לדייטים הזויים.

ועוד בקומדיה: הם אמנם לא מוגדרים סדרות קומיות אבל הם גם אמורות להצחיק. עדי אשכנזי חוזרת בעונה רביעית, 'לא לפני הילדים' אם ימשכו הנתונים הטובים יש כבר דיבור לעוד עונה, 'מקום לדאגה', עונה נוספת ל'מועדון לילה', תוכנית בידור סאטירית חדשה בהנחיית מיה דגן,עונה שלישית ל'שבוע סוף' ועונה שמינית! ל'החיים זה לא הכל'.