פיק אפ בכייבלז: עונות נוספות לשני סדרות

לפני שנלך לי יש לי בשורה רעה ובשורה טובה.
אומרים שכדאי לספר את הטובה קודם לא?

הבשורה הטובה היא שרשת ABC Family (רשת הכייבלז לצעירים.לא הערוץ הראשי
של רשת הנטוורקס) אישרה הפקת עונה שניה לאחת הסדרות הכי חמודות שעלו בקיץ
האחרון: 'עשרה דברים שאני הכי שונאת אצלך'.
הסדרה,שכן כן מבוססת על הסרט המצליח שהיה מבוסס על המחזה "אילוף הסוררת"
של שייקספיר, סיפר על ביאנקה וקאט, שתי אחיות שונות לחלוטין אחת מהשנייה.
ביאנקה רוצה להיות כמה שיותר פופולרית ולכבוש את לב התיכוניסטים, וקאט ממש
לא מתעניינת בזה. אביהם המגונן מחליט לאפשר לביאנקה לצאת עם בחורים רק
אם קאט, האחות הבכורה, תמצא שידוך קודם לכן.
בקיץ האחרון הפך הסרט המצליח לסדרת טלוויזיה חדשה שזכתה להצלחה נאה
והיא תחזור לעשרה פרקים נוספים במהלך 2010.

החדשות הרעו היא שהסיטקום הזוועתי My Boys' (המשודר אצלנו בערוץ 3
או בחם משפחה.אני כבר לא עוקב אחרי פח הזבל הזה..) קיבלה הזמנה
מרשת TBC לעונה רביעית!.

מדובר באחד הפיילוטים המחרידים שנראו על מסך הטלוויזיה.
אין לי שמץ של מושג איך אישרו את זה לשידור (אלה אם גם שם למנהלת
התוכניות קוריאם ליאת פלדמן) ואם זה ממשיך לעונה רביעית אני מאוד רוצה
לפגוש את האנשים שאשכרה צופים בה ונהנים מזה.

הסדרה, שמוופקת ע"י סוני מביאה את סיפורה כותבת טור ספורט בשיקגו
אשר מתמודדת עם הגברים בחייה,ושזה כולל את אחיה,החבר לשעבר שלה, החבר
הכי טוב שלה וכתב הספורט של ההוצאה היריבה.

בימים הקרובים אביא לכאן את סיכום הקיץ הגדול של הכייבלז.