שרון רוצה ספויילרים,טקס האמי 2009 והודעה קטנה לגולשים.

בלי שהרגשנו כבר עבר שבוע מאז תחילת פעילותו של
הבלוג.כפי שראיתם הבלוג מחפש לאט לאט את הכיוון
שלו ומושקע בו מאמץ רב מידי יום עם עדכונים רבים.
אני יודע שזה נראה כמו העמסת מידע גדולה אבל ככה
זה בהתחלה.צריך להכניס אתכם לראש שלי אבל זה
לא יהיה כל כך אינטנסיבי לנצח.


אמש קיבלתי טלפון מוזר באחת בלילה מאחת מחברותי הטובות שרון שלא יכלה

יותרלעמד במתח ודרשה שאתן לה ספויילר לעונה החדשה של 'האנטומיה של גריי'.

שרון התאכזבה מאוד לשמוע כי אין לי מושג מה הולך לקרות ולא האמינה

לי שאין לי ספויילר בשבילה.היא לא האמינה שאפילו לא ראיתי את הקישור של

חמש דקות הראשונות לעונה שהבאתי לכם כאן אתמול.


אז גולשים יקירים הנה הודעה מיוחדת בנוגע לספויילרים: אין ולא יהיו פה!

המקסימום שתקבלו זה ספויילרים לליהוק (שלדעתי לא ממש נחשבים ספויילרים

אבל אני לא יסתבך בהגדרות עם הגולשים) וגם אז תקבלו הזהרהות ברורות

ומודגשות לפני שתקראו אותם.


בינתיים,מתחילות להגיע תגובות לבלוג במייל ויש כמה דברים

מעניינים – עדכונים בקרוב..

אני עדיין מחכה לתגובה הראשונה שתפציע באחד הפוסטים,אני יודע מי קורא

כאן...אבל יש לי סבלנות.


טקס האמי שודר אמש..שניה אני נרדם ואי ורק קמתי.

ושוב '30' רו' ו'מאד מאן' לקחו ועוד זכיות כמו שנה שעברה

(שלחלק מהם כמובן מגיע) אבל אני ישנתי ולא יודע אפילו אם אני הולך לראות את

הרירן הערוך והמתורגם. שאם היה סיכוי שאצפה זה רק בגלל ניל פטריק המלך.



שבוע טוב,משמרת בוקר תמנע ממני להביא לכם את הרייטינג מוקדם.

נתראה אחר צהריים.


רז

2 תגובות

. אמר/ה...

תודה רבה שאתה לא מפרסם ספוילרים ובהצלחה עם הבלוג המשובח!

Unknown אמר/ה...

ספוילרים זה נורא! אל תיכנע! עדיף לחכות במתח שהסדרה תגיע לצפיה ישירה ולא לדעת מה יקרה מראש.