מלרוז פלייס,יומני הערפד,GLEE - פותחים עונה באמריקה!

השבוע,לאחר ארבעה חודשי פגרה החלה עונת השידורים החדשה באמריקה.
רשת CW הינה הרשת הראשונה שמתחילה אט אט להעלות את לוח השידורים החדש אך כבר השבוע זכינו לראות שניים מין הפיילוטים המדוברים ביותר: ' The Vampire Diaries' והגרסה המחודשת של 'מלרוז פלייס'.

The Vampire Diaries' מביאה את סיפורה של אלנה גילברט, נערה בת 17, ואחיה הצעיר שהתייתמו מהוריהם בתאונה מחרידה. עם תחילת שנת הלימודים החדשה בתיכון אליו רשומים האחים, אלנה מוצאת עצמה כמושא אהבתם ותשוקתם של שני אחים ערפדים. הערפדים הלוהטים נלחמים הן על נשמתה ואהבתה של אלנה, והן על נשמותיהם של בני העיירה 'מיסטיק פולס' שבווירג'יניה.
שחקנים: נינה דוברב, פול ווסלי ואיאן סומרהולדר.
המדד Metacritic: 50 - http://www.metacritic.com/tv/shows/vampirediaries
רייטינג: 4.84 מליון צופים.פרק הפתיחה הנצפה ביותר של הרשת אי פעם.שבר את השיא של 90210.
המדד שלי: 6.5.הסדרה מושקעת ביותר ביחס לסדרת יפים/יפות של CW.בעלת פוטנציאל.אמשיך לעקוב.
טריילר: http://www.youtube.com/watch?v=tCGBdpCvbzk

Melrose Place – לאחר ההצלחה היחסית לא זכתה סדרת ההמשך של '90210' בעונה הקודמת החליטה הרשת לעשות גם ל'מלרוז' המיתולוגית גרסה חדשה. הקונספט של הסדרה יהיה זהה לזה של הסדרה המקורית - חבורה של צעירים בני 20+ שגרים בקומפלקס דירות משותף במערב הוליווד ומנסים להתמודד עם החיים.שחקנים: תומס קלבארו (מייקל מנסיני האגדי), ג'וזי ביזט (ג'יין מנסיני), דפני זוניגה (ג'ון הצלמת) ולורה לייטון (סידני אנדרוז). בין השמות החדשים: קייטי קאסידי ("הרקיע השביעי", "על טבעי"), קולין אגלספילד ("ניפ/טאק") וסטפני ג'ייקובסן.
המדד Metacritic: 57 - http://www.metacritic.com/tv/shows/melroseplace2009
המדד שלי: 50.מאוד בינוני וסבוני.נראה איך יתפתח.
רייטינג: 2.3 מליון מאכזב לפרק הפתיחה.
פרומו: http://www.youtube.com/watch?v=GvfG-OEiRzk

בנוסף עלתה השבוע ברשת FOX הסדרה המוזיקלית החדשה של ' Glee'שפרק הפיילוט שלה שודר כבר במאי האחרון בערב מיוחד אחרי הגמר של 'אמריקאן איידול'.
הסדרה מאת ריאן מרפי, אחד היוצרים של "ניפ טאק" ושל "פופולרי", מביא לנו את מק'ינלי היי, סדרת קומדיה שעוקבת אחרי מורה בתיכון שמנסה להפוך את מועדון "מק'ינלי היי" ומעורר השראה אצל קבוצת שחקנים כדי להגיע לתחרות הגדולה מכולם - התחרות העולמית. האם שוסטר, מורה צעיר, מוכן לקחת על עצמו את המשימה הקשה הזו, לשקם חזרה את מועדון "מק'ינלי היי" לעטרתה הקודמת. כולם חושבים שהוא השתגע, אבל הוא רוצה להוכיח להם אחרת, שהם טועים.
המדד Metacritic: 77 - http://www.metacritic.com/tv/shows/gleeseason1
המדד שלי: 35.סדרה מאוד משעממת,ילדותית,מטופשת וטראשית.עושה לי כאב ראש בצפייה. אם זה מצליח זאת מבחינתה הפתעה גדולה.
רייטינג: 7.3 מליון.נתון מדהים ביחס לרשת ולמשבצת.הפרק השני המצליח ביותר של סדרה מתוסרטת בשנתיים האחרונות.כנראה שיש לזבל הזה עתיד.
פרומו: http://www.youtube.com/watch?v=FcZQLnfZ7Ok

גם ' Supernatural ' חזרה לעונה חדשה עם פתיחה יפה של 3.4 מליון צופים.
בינתיים בכייבלז מנסים לרכוב קצת על גל ההצלחה הנמשך.פרק פתיחת העונה השניה של ' Sons of Anarchy"' פתח ברשת FX עם נתון חסר תקדים של 4.3 מליון צופים!
לשם השוואה מדובר בעלייה של 95% לעומת הפרק הראשון של הסדרה בעונה הקודמת.