עדכון לוח השידורים לאוקטובר: תמיד אותו חלום ומגדלים באוויר עולות לאוויר

בערוץ 10 מעלים את סדרת הדרמה המדוברת 'מגדלים באוויר' ביום שני ה19.10.
לאחר הפוסט שפרסמתי בו בחרתי אותה לאחת ההפקות המסקרנות השנה החלו לזרום אליי חוות דעת מאנשים שראו אותה ואמרו כי אין לי למה לצפות במיוחד.אני בכל מקרה עדיין מקווה.

ב10 תעלה גם לשידור הסדרה של ירון לונדון על השפה העיברית 'לונדון פינת בין יהודה'אשר הופקה במשותף ושודרה לא מזמן בYES.הסדרה זכתה לתשבוחות רבות ופרסים.אני בכל מקרה פספתי אותה בשידור הראשון...אין לי כבר YES בחדר.

וגם כדורסל ישראלי מגביע ווינר מחכה לנו בערוץ.הערוץ ישדר ביום שני ה-5.10 בשעה 20.50 את משחק רבע הגמר בין מכבי אלקטרה ת"א לעירוני אלדן אשקלון, ואת משחק הגמר שיתקיים ביום חמישי ה-8.10 בשעה 20.50.
בנוסף גם 'המקור' של רביב דרוקר ועופר שלח תחזור מפגרה במהלך החודש.

בקשת ישדרו החל מה4.10 את הסרט 'בופור' כמיני סדרה בשלושה חלקים שבקשת מבטחים תכלול סצנות שטרם נראו על המסך ויביאו מימד עמוק יותר של הסיפור.הסרט היה מועמד לקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר.החל מה4.10 בשעה 22:20.

בHOT יעלו ב18.10 בערוץ 3 את המיני סדרה המושקעת 'תמיד אותו חלום'.
הדרמה המוסיקלית בארבעה חלקים המבוססת על שיריו של צביקה פיק,.העלילה הססגונית מציגה סיפור אגדה מודרני ומפותל, שבמרכזו מאיר,בחור צעיר מחצור הגלילית, שבגיל שמונה ננטש ע"י אימו, מרים באופן מסתורי. מרים העריצה את צביקה פיק ורצתה תמיד לשיר, להיות כוכבת ולחיות בעולם זוהר יותר. למאיר הקטן היא הותירה רק שתי שמלות, מעט תמונות ואת האהבה למוסיקה של פיק. מאיר מתבגר בעיירה הקטנה עם חברתו שולי , המאוהבת בגבריאל - שבו מאוהב גם מאיר בחשאי.הפיצוץ הבלתי נמנע בין השלושה שולח את מאיר לת"א, שם הוא מנסה לחפש את צביקה פיק ודרכו להתאחד שוב עם אימו. בעיר הגדולה מאמצת אותו חבורת דראג-קווינס שהופכת למעין משפחתו החלופית.עברי לידר עיבד את מיטב להיטי צביקה פיק בגרסאות חדשות עבור הסדרה.שחקנים: עידו רוזנברג, אלון לוי ("הנפילים"), דנה פרידר, מאיה דגן ("אימאל'ה"), ידידיה ויטל, שמואל וילוז'ני, אנחל בונני, אמנון וולף ואחרים. תסריט: שירי ארצי ("בטיפול"). בימוי: איתן פוקס ("יוסי וג'אגר", "ללכת על המים", "הבועה"). הסדרה צולמה ב-HD.