מכתב פיתחה - 12.09.09
גולשים יקרים,

שלום לכם.ברוכים הבאים לפוסט הראשון של הבלוג הראשון (:
אז למי שלא מכיר אותי שמי רז.אני בן 24 ממרכז הארץ ואני מה לעשות..אני די אוהב טלוויזיה.
עוד לפני שאני זוכר את עצמי,כבר יותר מעשור הייתי עסוק..ולפעמים קצת באובססיביות למתרחש מאחורי המרקע של מסכינו הקטנטן.
הייתי ניזון מנתוני רייטינג מידי בוקר,מצב הרוח שלי ניתן היה להשפעה ע"י ידיעות המביאות חדשות בתחום ההפקות וכשהייתי רואה פיילוטים העולם היה יכול מבחינתי להישרף.

במהלך השנים טלוויזיה תמיד היתה הדבר שהכי הייתי מזוהה איתו.חיבתי הגדולה ליס,הצפייה למשהו טוב מערוץ 10,ההתמכרות לרכש והפעילות שלי ברשת בנושא גרמו לי לפתח קשרים עם אנשים בתחום וכך זכיתי להצצה מרשימה אל העולם גועש ההתרחשויות שלצופה ממוצע שיושב לו הכורסא אין מושג מהו.


עם הזמן השנים עברו,גדלתי,התבגרתי ואחרי ניסיון לא מרשים בתעשייה הבנתי שכנראה טלוויזיה זה לא משהו שאני אמור לעסוק בו.אבל עדיין הראש חושב,מתעצבן ולעיתים נדירות גם נהנה ממה שקורה על המסך שלנו.

אין צורך להיכנס לפרטים ולספר את ההיסטוריה שלי (שיום אחד תפציע לכם על המסך בסדרת הדרמה שלי )
אבל בבלוג הזה יוכל למצוא כל מי שקצת אוהב טלוויזיה מקום טוב ואיכותי שבו הוא יוכל לשמוע דעות,המלצות,ללמוד ולהתעדכן בחדשות ולקבל זווית ראיה אחרת על הקופסא.

במהלך שנים אמרו לי שאני צריך לפתוח בלוג.והאמת,לא נכנסתי לדברים האלה כילא התחברתי. זה היה נראה לי מסוג הדברים שמתחילים איתם ולא נגמרים.אבל יאלה,ניקח את הצ'אנס..אתם איתי?

אתם תמיד מוזמנים לשלוח הצעות,תגובות,רעיונות ודעות לכתובת: dht160@gmail.com